Så din køber har betalt til tiden, du har afsendt dem varen, og de har forladt dig positiv feedback. Alt går godt! Du ved, forlader din køber nogle nice feedback vil slutte alt, og gøre dem glade for de valgte at købe fra dig.

Når du ser det lidt feedback æske, dog kan du finde, at du har ingen idé om hvad jeg skal skrive til at gøre din køber lykkeligste. Nå, er her en guide.

Ikke skrive “A +++”. Once upon a time, betød forlader kvaliteter på eBay købere faktisk noget. Nu, selv, skrive en ‘A’ og udfylde resten af rummet med plusser synes at være blevet en fælles måde at sige ‘god’. Betydningen af kvaliteter, der er gået helt-nogensinde forlader ingen en B-trods alt-så det er en temmelig ubrugelig ting at skrive. Prøve noget mere beskrivende.

“Lynhurtig/hurtig/instant payment”. Køberen få på PayPal inden for timer eller endda minutter for at vinde auktionen og betale dig så hurtigt som de kunne? Hvis de gjorde, skal så din kommentar omfatte ordene ‘hurtig betaling’. Dette er en stor ting for købere, som andre sælgere vil virkelig foretrækker at beskæftige sig med nogen, de kender vil betale til tiden.

“Stor kommunikation”. Hvis du har fundet køber var meget lydhør over for alle dine e-mails, derefter pege det. Det er især værd at sætte dette hvis der var et problem, at du var nødt til at overvinde, og køberen var samarbejdsvillig og let at arbejde med.

«En fornøjelse at beskæftige sig med». Hvis dette var en af de meget let transaktioner, hvor intet gik galt, så bør du sætte, at køberen var en fornøjelse at beskæftige sig med, eller ‘måde ebay skulle være’ eller bare en ‘stor ebayer’.

‘Fantastisk som altid’. Når det er anden eller tredje gang, at køberen har købt fra dig, Sørg for at pege det ud. Det faktum, at de gå tilbage til den samme sælger mere end én gang og opbygge et forhold er en god ting for dem at have på deres post.

Den vigtigste regel: Ros til skyerne.

Tænk på noget godt, du er nødt til at sige og forsøger at passe så meget af det, som du kan i den begrænsede plads. Må ikke bekymre dig for meget om tegnsætning. Her er et godt eksempel kommentar: “Instant betaling, stor kommunikation – fremragende køber!”.

Som en bivirkning, dette derefter giver dig mulighed for at give lidt negativ feedback for nogle købere uden rent faktisk at gøre det negative, som dette: “Betalt ganske hurtigt kommunikation fint”. Meget kort, at punkt kommentarer også afspejler dårligt om køberen: Hvis du bare skrive “OK”, det betyder “Jeg virkelig ønskede at forlade en neutral eller en negativ”. Ikke gøre dette, hvis det ikke er meningen du agter.

Bruge ikke for meget tid på vånder sig over hvad du skal skrive i din feedback kommentarer, selv-chancerne er du vil forlade hundredvis hver uge. Du kan finder det umagen værd at komme med et par standard dem til forskellige situationer og bruge eBay Selling Manager for at give feedback i bulk.

Selvfølgelig, før du kan efterlade din køber nogen feedback, nødt du til at sikre de har betalt du. Heldigvis kom din køberen at betale er let, som eBay håndtere det meste af det for dig. I den næste e-mail, vil vi tage en tur til Ebay’s checkout.